Kär


När jag vakna en morgon i augusti var morgonen annorlunda, ifrån att vara grå och trist var den nu rosa och skär.

En känsla pirra i mig och tala om för mig att detta var något nytt, kunde jag vara kär?

För att träffa någon som du var en ny upplevelse, träffa en person som var som en själv.
En tvillingsjälv i verliga livet, en frände i en annan kropssform.

När jag vakna en morgon i september var dagen annorlunda, från pirr var det nu begär.

En känsla av att inte veta vad jag skulle ta mig till om du inte låg bredvid, kan jag vara kär?

För att träffa någon som du var en ny erfarenhet, träffa någon som får en avslappnad och lugn.
En person som får ens kropp och sinne att gå ner på harmonisk balans.

När jag vakna en morgon i oktober var livet annorluna, från begär var jag nu kär.

En varm känsla av rosa, pirr, begär och v'ärme, ja jag var kär.

Du är underbar och du gör mig underbar, du är omtänksam och glädjespridande. Du får mig att le och att inse att jag bara är värd det bästa. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.

När jag vakna i morse var dagen underbar, himlen var rosa och skär.
Och jag, jag var kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0