veckorna går

Oj vad fort tiden går =)
Är idag i vecka 25 (24+6), och igår var vi på återbesök hos BM. Där fick vi lyssna på hjärtjudet, vilket var hur mysigt som helst. Innan hon satte dit stetoskopet sa hon att det ibland kunde vara svårt att hitta, men vår lilla linslus befann sig precis där hon satte ned det =D

Mitt SF-mått är 24 cm, hb 113 och vikten +8,7 (vart kommer det här att sluta??)

Nedan är de sedan länge lovade magbilderna :)


Så här såg jag ut i v.22



V.23



Och detta är idag v.25




Så som ni ser det är inte mycket till tvättbräda kvar =P

puss på er

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Angy! Det kommer juh komma en liten sumobrottare från den magen!



Pöss!!!

2008-12-09 @ 22:22:34
Postat av: Linnéa

du är så fin!

2008-12-09 @ 22:33:56
Postat av: Anonym

Tobbe= Jag vet! eller iaf kickboxare, du skulle se hur magen studsar på kvällen ;)



Linnea: tack raring :)

2008-12-09 @ 22:43:54
Postat av: Anonym

Hejsan!

Kikar in på din söta blogg, härligt med magen, skit fin på bild :-) vet ni vad ni väntar?

Vänligen Madeleine Peache_girl på minbebis.

2008-12-16 @ 21:03:12
URL: http://fokuspalivet.blogg.se/
Postat av: Tracy

hallå där du e ju bra mycket tjockare nu!

uppdatering vet ja ;)

2008-12-23 @ 19:50:39
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Tracy

hallå där du e ju bra mycket tjockare nu!

uppdatering vet ja ;)

2008-12-23 @ 19:51:01
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Eva Hallquist

Hej raring. Hittills har jag följt Din väg genom frågor till Siv och Nathalie, hört att Du mått bra. Som Din vän, vill jag, att Du och Andreas ska ha den bästa föräldrautbildningen, även när det gäller amning. Vi pratas vid via mail, så får vi se vad som känns bäst för er.

Att Du blir en bra mamma är jag helt övertygad om, men man kan ju trampa vägen fram lite planare, när man har chansen. Eller hur? Stor kram, Eva

2009-01-05 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0