Hemlisar

Är jättebra... Så länge de är hemlisar... Sen när de läcker ut blir de lite läskiga :P här i huset sitter vi ganska många hemlisar just nu... Men vi sitter rätt bra, så de får ligga kvar där en stund till ;-)

Fin besök

Vi har fått fin besök av mormorn och morfarn. De kom redan i torsdags och stannar till imorn (söndag), så vi får rå om dem jättelänge :D I torsdags gjorde vi inte så många knop, utan mös mest. På fredagen var A och morfarn ute och skottade tack, medan K å Mormorn var ute och busade i snön. Själv satt jag inne och skrev klart en skolgrej. På kvällen hade vi bjudit hit As föräldrar på middag. A lagade jättegod mat och jag paj till efterrätt. Sedan spelade vi "kampen mellan kvinna och man", behöver jag säga att tjejerna vann ;-) Idag kom gudfar hit och grabbarna åkte till Romme, jag å K har myst i soffan och stackars mormorn har haft migrän :-( Imorn kommer MosterN :D Puss

Present

Jag, FasterS och FasterL fyller år rät så tätt, så istället för att köpa present i år har vi kommit överens om att åka och spaa tillsammans :D och för att göra det hela ännu lite festligare så åker vi ner till Stockholm och bor hos fasterE. Spat som vi ska till heter Selma+ och är en relativt nyöppnad lillasyster till Selma Lagerlöfs i Sunne, verkar hel mysigt och fräscht! Tyvärr åker vi inte förns i Mars, men dagarna dit kommer nog flyga förbi :P Puss

Nyår

Vilken helg det blev! Ingenting blev som det skulle, vi var halva styrkan, A fick vara nykter för att han skulle gå på redan klockan 7 nyårsdan, Kendra fick feber och Romme blev inställt. Men det gjorde ingenting, hela nyår gick åt till skratt, spel och diskussioner. Vid tolvslaget gick vi ut för att se på raketerna, men det var dimma så det blev rätt så dålig sikt :-/ sen vet jag inte riktigt vad vu roade oss med, men plötsligt var klockan tre. På min födelsedag tog vi oss ner till hotellet och avnjöt en alldeles underbar hotellfrukost, sedan tog vi en runda för att vida upp vår lilla by. Sedan spenderades resten av dagen hemma i min soffa. På kvällen efter hämt mat och en jättegod tårta såg vi fångarna på fortet och sen startade vi Singstar, det var superkul! Två sjöng och en dansade med hjälp av as nya dosa :D även den här kvällen avslutades alldeles för sent, men det var det värt! Söndagen började inte förns tolv när Claes bjöd på våfflor till frukost! Mums! När gästerna senare började packa, kom de på att de lika gärna kunde äta middag med mig innan de åkte eftersom klockan på nått mystiskt sätt blivit fyra :P När alla andra åkt ångrade sig Malin och stannade en natt till, och vi hade det så mysigt :D Puss på er alla som gjorde min födelsedag till en helt fantastisk helg!