Välkommen till min nya blogg!

Hej sötnosar!

Eftersom min underbara vänskapskrets är spridd för vinden tänkte jag att ni skulle få följa den sista halvan av min graviditet på denna blogg =)

Det har nu gått 21 veckor av totalt 40. Vi har varit på ultraljud =) Det var det häftigaste jag varit med om! Bebisen vinkade, sparkade och rätt som det var gjorde den en kullerbytta =)


Här har ni vårat mirakel =) om man tittar riktigt noga så ser man att h*n vinkar =P


Här är det kanske lite svårare att se att det faktiskt är en bebis på bilden. Men det är garanterat den roligaste bilden vi fick med oss hem =D för rätt som det var när BM tog kort gjorde vår lilla guldklimp en kullerbytta. Så på den här bilden är huvudet ner, revbenen och ryggraden i mitten på bilden och benen längst upp till vänster. Som ett L typ, fast vridet ett halvt varv åt vänster =P

Just nu funkar inte vår kamera så jag har inga bilder på den växande magen på datorn, men jag lovar att återkomma med dem så fort som möjligt =)

Kommentarer
Postat av: Tracy

klart att h*n behöver renovera och bygga ut. det går ju inte att slå kullerbyttor där inne =P men som jag sa igår, vad glad att det bara är bebishänder och ingen slägga =)

2008-11-09 @ 10:07:37
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka söta bilder!

2008-11-10 @ 13:21:18
Postat av: Mariella

Stort grattis till dig och Andreas! önskar er all lycka i världen! :D

2008-11-14 @ 01:47:47
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0