1 april

Första natten hemma gick riktigt fint, som A sa "jag har sovit tolv timmar". Nu är det ju så att mamman tar medicin tre ggr natten och sen finns det en bebis som ska matas. Men Kendra somnade i sin vagga 23 och vaknade 04 första gången. Sedan sov hon i sin vagga till åtta då hon käka och sedan bajsade, så då väckte jag A som fick ta över medan jag somnade om ;)

Han bytte på henne och sen somna dem oxå om, så när näst piller larm ringde klockan tio låg vi alla tre och sov i vår säng. Efter frukost smsade jag L & P och kollade om de ville äta lunch med oss i det härliga vårvädret. Och A prövade hur det gick att kombinera sina två favorit sysslor:


Starka magmuskler kommer han iaf få om han ska fortsätta kombinera bebisgos och gitarrspelande

En vaken och socialbebis och våran sjusovarbebis

På kvällen sen kom Kendras mormor och morfar med moster. Moster hade med sig en jättefin docka, å katterna blev överlyckliga över kartongen som den kom i =)



Efter sitt jobb dök även gudfardern upp som denna gång fastnade på bild :)


Imorn bär det av till Dalarna och Kendras farmor och farfar

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuu vad sur bönan ser ut att vara...

fnissar



Snart dags för en ny lunch eller nått i den stilen, vårvädret håller ju i sig.



kramis påer

2009-04-06 @ 14:57:05
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja höra hur det låter när Andreas spelar med Kendra på axeln...

2009-04-06 @ 15:39:23
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0