7 april

Idag har jag å Kendra varit ute på bus själva för första gången, å det gick riktigt bra :)

Jag började morgonen med att åka till distriksköterskan för å kolla blodtrycket, själv! vi kom nämligen fram till att det borde gå smidigare än om vi skulle åka alla tre. Jag hade 120/95, så nu är det äntligen på väg ner. Men jag måste ringa läkaren för å rådgöra om medicin å framtida behandling, SUCK! tycker att det kan gå över nu!

Sen kom jag hem å hämtade K för att promenera ner till centrum för en fika med järfällabuset. Å som vanligt så sov prinsessan igenom HELA fikat. L och P börjar tvivla på att fröken har ögon, men det har hon faktiskt kolla:

(Hon ligger förövrigt på den toksöta filten som vi fick av er, tack så mkt!)

Efter fikat tog jag å det andra L:et en sväng på lindex å det blev dyrt *oops* Men nu behöver K iaf inte frysa om benen ;) Men vi glömde gå till apoteket, det är inte lätt när den ena är graviddement å den andra amings :P

Så innan Malin kom på besök så tog vi en promenad till ner till centrum för att köpa allt vad smärtlindring heter och även lite frukost :)

På kvällen käka vi spagehtti å köttfärssås, jag laga mat å Malin hade snuttan, A spela tv-spel :) jämnfördelning :P
Å sen fick jag ut å åka vår svarta pärla för Malins bussar slutade gå, fröken tyckte att det märktes på mitt körsett att jag jobbat som budchaufför...förstår inte alls vad hon pratar om ;)

puss


Ps. Grattis till Tommy å Elsa som fyller år idag *kramar* d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0