Bebis-abstinens

Är visst en sjukdom som man drabbas av om man blir mormor, farmor, gammelmormor eller gammelfarmor :)

Imorn kommer min mamma (dvs mormorn) för att gosa med K några timmar medan jag å A firar att vi har varit tillsammans i hela 18 månader :) Blir mysigt med lite egen tid, tänkte att vi skulle shoppa jeans till herrn för han äger typ ett par. Å kanske ett par skor till mig ;) jag gillar skor :P

Å för nån timme sen ringde farmodern och berättade (nej hon frågade :) ) om hon får komma ner på torsdag för hon längtar så :) Hon skulle kolla med sin syster om hon ville följa så hon slipper köra själv så vi får hoppas att hon vill de så de kommer :)

Idag har jag å K varit å färgat om systerysters hår, så nu är hennes underhår vackert svart å K var vaken men glad å tyst hela tiden så det gick riktigt smidigt. Sen tog vi en promenad och åt glass <3

Nu ska jag krypa ner i sängen med mina två hjärtan.


Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Myspys! Hade velat se Nattis hår före och efter, men man kan ju inte få allt ;)

2009-04-20 @ 23:51:55
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hon är såå himla söt! :)

2009-04-21 @ 17:30:56
Postat av: Anonym

Ja känns jätte skönt att min bil gick igenom :)Köpte den förra sommaren och hade inte varit så roligt att börja på att laga en massa.

Ha det så gött. Kramisar

2009-04-21 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0