"Bebisar hostar inte"

Visst jag erkänner, jag är en riktigt hispig förstföderska. Men helt ärligt jag kan ju inte ens hålla blommor vid liv hur ska jag lyckas med en bebis? Så nu när K har börjat snora och hosta mitt i rs-virus perioden är det väl inte så konstigt att en får panik? Men eftersom att hon inte har nå feber så ringde jag till danderyd för att fråga om det är normalt med lite förkylningssymptomn (jag skulle iaf kalla mig själv förkyld om jag snora å hosta, vad skulle du?) så får jag till svar att "bebisar hostar inte, hon nyser nog" men hallå, tror hon på allvar att jag inte märker om ungen hostar eller nyser?!? Sedan sa hon iaf att så länge hon inte har feber är det ingen fara, så vi kör på de.

Vi var på påskmiddag hos min faster i rimbo idag och fick jättefina presenter (massa fina kläder och ett par skor, tack så jättemkt) plus att vi fått ärva en massa fina saker av min kusins storasysters lilla prinsessa Elin (hängde ni med? ;) ) Så nu har K en babysitter, bamsegym, babybjörn och en amningskudde. (tack så hemskt mkt för dem)

Nä, nu ska jag krypa ner å sova tills det är dax för nästa matsession :D

puss

Kommentarer
Postat av: Tracy

är hon sjuk liten? eller bara lite krasslig? double x? =P

nä men ni ska nog lyckas bätte med liten än med blommorna... annars kommer jag å tar över ;)

pusspuss

2009-04-11 @ 19:29:32
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: stolt mormor

ni är de bästa föräldrar K kan få :-) sen har vi ju tant Ann-Sofie att fråga när det kommer till sjuka bebisar. Tack för idag det var så mysigt

2009-04-11 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0