Besök hos 4:e generationen (om K räknas som första)

Ja, jag vet... det blir ju lite baklänges.. men det är lättare att räkna från Kendra, så hänger alla med :)

Vi har då varit å besökt min mormor (5/4), det vill säga Kendras gammelmormor (den ena av dem, A:s mormor lever oxå så hon får två :P). Det var riktigt mysigt och två av mina kusiner var på plats, först åt vi frukost med kusin Fredrik och hans Gabbi.


Sedan tog vi en prommenad och visade upp vår pingla för mammas kompis Sussie å hennes döttrar Kajsa å My. Vi fick en riktigt söt klänning som Kendra kommer kunna ha till midsommar. (tack så jättemkt igen för den :) )

Sedan gick vi hem till Kendras mormor å morfar (och moster förståss) och sov en stund :) och åt lite lunch. Sedan ringde min kusin Oskar och sa att han skulle vara hos mormor efter två, så då prommenerade vi dit igen för fika. Oskar fastnade till och med på kort med lilla bebis i famnen, men på mormors kamera :(

Dagen efter (6/4) tog vi en sväng till Norrtälje för att visa upp vår skatt för en gammelfarmor som längtat halvt ihjäl sig :) Men först svängde vi ner på hemköp å hämtade ut paket som kommit. I det ena låg det jättefina kläder från A:s kusin Ellinor med familj (Tack så jättemkt!) och en dinglis från min faster med familj (Tack så jättemkt!).

Farmor bjöd på jättegod lunch och en lång (ja, för mig iaf) prommenad i solen. Det var riktigt mysigt å vi avslutade dagen med glass på altanen :)


Kendra sov som vanligt istort sett hela tiden, men när vi skulle åka hem vakna hon. Fast sen när vi satte henne i bilen så somna hon på två röda, lik mamma men söt ändå :P

puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Näe sov pyret alltså... fast nu finns det ju bildbevis på att hon kan var vaken, trevligt. Ska bli kul att få se på riktigt också..mouhahaha



Kramis påer

2009-04-09 @ 16:03:36
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0