Dålig uppdatering

Hej på er!

Det är lite svårt att hinna med när dagarna försvinner i en väldig fart å när man dessutom har gått å blivit "enarmad" ;-)

Torsdag och fredag var farmodern här och gosade bebis och lät mamman vila lite :P tack så mycket för det. Vi hann med en sväng till IKEA oxå där vi hitta massor som vi inte visste att vi saknade :-) men nu börjar hemmet sakta men säkert få lite organisation.

Gos med farmor              Prommenad                    Fina nya bodyn från farmor


Nu i helgen har vi varit på handboll och planerat mosterns 20-års fest :-) På lördagen bytte A till sommardäck först, sen tog vi en sväng till gustavsberg för å titta på skånela som spelade semifinal mot just gustavsberg. Dem vann den så idag var vi på final i eriksdalshallen. Moster hade köpt jättefina hörselskydd till K så hon kan gå på massa matcher utan att få ont i öronen eller tinituss:

Vaddå, låter det runtikring mig?



På ena örat står det "Min moster är den bästa" och på den andra har hon skrivit "Till K från N(så har hon skrivit sin autograf) "moster" <3 Hon är för söt min syster. Fast inte lika söt som K o sina nya knallrosa kåpor ;-)

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad söt hon är! Perfekt att ni börjar handbollsdressera henne redan nu :)

2009-04-26 @ 23:58:50
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser lovande ut för framtiden :)

2009-04-27 @ 16:19:14
Postat av: Gudmor

Fin fint det där! Jag ska till stan imorn och shoppa min fina present! =) Vilken cooling hon var i pappas knä nu då! Galet att hon är så stor redan nu!

2009-04-27 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0