Fika, shopping å tatuering

Igår tog jag å K premiärtåget till stockholms central för å träffa min kompis Malin. Det gick faktiskt riktigt bra, K somnar ju offtast när man lägger ner henne i vagnen så hela vägen in sov hon. Å hann med tåget gjorde vi oxå utan bekymmer :P

I stan mötte vi M på perrongen å gick till kungshallarna för å äta lunch, eftersom A inte gillar wok passade jag på att avnjuta en sådan medan M åt kebab å K fortsatte att sova i sin vagn. Sedan vandrade vi upp till ett relativt nytt waynes på sveavägen där man får plats med barnvagnen utan problem. Där passade K på att vakna och fick lite mat, sedan gosade hon med M medan jag åt morotskaka och drack min efterlängtade vaniljlatte.


Efter vårat svulleri (det va vi värda med tanke på det tråkiga vädret) tog vi en promenad längs med hela sveavägen bort till mormorns jobb. Där tog M bussen hem (jag hoppas du hann med tåget!) å jag ringde och berättade att vi stod utanför å ville komm upp :) På mormorns jobb blev det en massa ojjande och mormorn fick stolt visa upp sin sessa (det fick du visst =P)

Sedan följde mormorn med oss hem för att stanna hemma å gosa med K medan jag å A rymde till kista för å äta gott och shoppa lite kläder. A fick nya jeans å mjukisbyxor, jag fick två amningströjor och eftersom K med posten fick pengar på hm av min moster Eva med barn (tack så hemskt mycket!) så köpte vi två långärmade bodys till henne.

Det var riktigt mysigt att bara vara jag å A en stund, å jag kan tänka mig att K å mormorn hade jättemysigt utan oss ;)

Idag var det då efter fyra månaders lång väntan dax för min far att tatuera sig! Vi (jag å min syster) trodde ju aldrig att han skulle genomföra det, så därför var det extra kul när han idag faktiskt klättrade upp i teds tatuerings stol:


Han gjorde knappt en min, riktigt stolt över honom *ler*

Å imorn kommer svärmor på besök :) blir najs med lite avbyte ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Tracy

vad duktig far din var ;)

tjusigt! så nu är det bara du kvar va?

2009-04-22 @ 22:01:57
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wow! Det trodde jag inte om Göran!

2009-04-22 @ 22:09:14
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wow! Stolt över Göran jag med!

2009-04-22 @ 22:11:10
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: syster

ojoj, ja han var faktiskt duktig :) och inte en enda ursäkt till att inte göra de, tro nog han ville ha den ;)

och jag har ställt fram salvan, han har bara sagt till typ femton ggr! haha ;)

keep up the work daddy!!!

2009-04-22 @ 22:43:04
Postat av: Gudmor

Vet du, det är fler som drabbats av bebis-abstinens.. Jag kommer hem ett tag i början av sommaren, får jag komma och kramas då? Fast... Jag tror nog mest att jag har mamma-abstinens, alltså efter dig! =)

2009-04-23 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0