Fredag 27/3

Natten gick riktigt bra, Kendra sover som en gris :-) Jag som innan hon poppa ut sa att: "Jag ska ALDRIG väcka bebis för att den måste äta" *haha* Men när det har gått fem timmar och ungen fortfarande inte vil vakna och tuttarna känns som om de ska explodera då är det inte kul :-P Å andra sidan blir hon inte särskillt störd utan äter i stortsett i sömnen *hihi*

Idag var vår usk:a "Alex" in och "tog upp mig". Hon var typ två äpplen hög men riktigt cool. Så trots att jag inte haft annat läge än liggande på tre dygn så fick hon upp mig på benen, bytte min kateter (tänk vad dum jag var som önska mig en sån på slutet av graviditeten, dem e inte roliga alltså) och såg till att jag vart duschad. Det var riktigt mysigt, tänk vilken lyx att få duscha.

Sen var BM in och sa att vi skulle dra katetern imorgon och att vi förmodligen skulle bli hemskickade på lördag dag. Det kändes skönt. Stygnen gör fortfarande j*vligt ont, men det går att halvligga i min roliga säng (den har en dosa så jag pendlar mellan halvsitt å ligg) och det går faltiskt att stå upp, fast det blir lite skakigt för det känns inte som om jag har nå muskler kvar i benen. Men att ta sig mellan ställningarna är rena pinan :-( Dem har iaf ökat värktabbletterna nu, fast tagit bort min morfin :-(

På kvällen kom Kendras Mormor och moster på besök, å den här gången fastna moster på kort (hon kommer iofs slå ihjäl mig för att jag lägger upp de här kortet, men det är det värt ;-) )

Linnea kom oxå på besök med glass till mig, kaffe till A och en jättefin kanin på hjul till Kendra :)


Så här ser föresten vår pitoreska etta i danderyd ut:


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0