Ingen hemgång

Idag (läs lördag den 28/3) skulle vi då få rycka katetern och få åka hem. Men icke sa nicke, eller inte Nicke utan en läkare, som inte ens har varit och titta till mig bestämde att vi ska få stanna en dag till. Suck!


Vi som hade bestämt att Sara och Stefan skulle komma hem till oss ikväll för de är ändå i stan. Men nu får de låna lägenheten och gosa med våra små kissar istället.

Idag på våran extremt långa besökstid på en timme mellan 18-19 var Min mormor och Kendras mormor och morfar på besök.

Livet på dessa extremt stora 10 kvm, börjar bli riktigt långtråkigt. Kendra sover, A spelar max payne och jag gör mest ingenting. Men imorn ska jag iaf få träffa läkaren, å se vad han/hon vill. Stygnen gör fortfarande galet ont, men BM säger att det ser fint ut, så jag får väl lita på det.

puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du inte har så ont längre och att du trivs bra med din halvnya familj =) Jag och Mattias kanske kommer till Stockholm helgen efter påsk. Skulle ni ha tid att träffa oss då?



Kram

2009-04-02 @ 22:33:49
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0