Med pappa

Två toksöta (vakna!) bebisar, K hade på något sätt lyckats sparka av sig både byxor och strumpor


Jag sover så fruktansvärt dåligt när A jobbar natt, så efter att jag gäspat mig igenom en jättemysig dejt L å Bönan kom jag på den geniala idén att K å jag kunde ju åka med till Jönköping. Det var rätt mysigt, men K bestämde sig för att hon minsann inte alls var nå trött så hon höll sig vaken HELA vägen ner till jkp. När vi kom ner somna hon efter mat å ny blöja, men då hade jag redan passerat övertrött å kunde inte alls komma ner i varv. Så jag somna vid halv tolv (K vid tio) å vakna "pigg" vid halv tre. K fortsatte att sova tills vi var tillbaka på boda vid fyra, men jag kunde inte alls somna om. Så istället för massa sömn som jag räknat med (jag brukar sova RIKTIGT bra i bilen) vart det mindre än vanligt.

Men det var iaf riktigt mysigt, speciellt att få se när A fick visa upp sin lilla skatt för sina kompisar ;) Så det gör vi nog om en gång till innan fröken blir för stor :)


Pappan tyckte att den här leken var lite roligare än dottern :)


I sina jättefina byxor som mostern köpt gjorde hon då sin jungfrufärd i lastbil


Tyvärr hade K tröttnat på kameran när mamman äntligen fick med både Pappan å K på bild

Puss

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Måste säga att hon nu snart är lika söt på bilderna som i verkligheten. =) Jag längtar jättemycket tills vi ses igen!! kramar

2009-04-29 @ 21:39:26
Postat av: Linnéa

hur ligger hon egentligen när ni kör?

2009-04-29 @ 22:06:34
Postat av: Marléne

Jag gillar den första bilden där A försöker ha roligt med sin dotter. Hon verkar mindre road.... S

2009-04-30 @ 11:53:02
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0