TryggHansa

Då har vi då överlevt de två första dagarna hemma utan A, egentligen kanske idag inte räknas då han åkte o4 å va hemma igen 09, men jag fick ju klara morgonen helt själv :P Igår gick bra, har slutat med blodtrycksmedicinen så jag var riktigt trött så mest låg vi på soffan å gosade :) får se hur det går imorn :)

Idag ringde det på dörren, å eftersom vi har portkod brukar det istortsett aldrig hända utan att vi vet om att någon är på väg. Så ni må tro att vi vart lite överraskade när det plotsligt ringde på dörren. Det var Mattias frå TrggHansa, som jag visst hade bokat tid med :P (säger ju att jag har amningsdemens) Så jag bjöd in honom i vårat kaos mitt i matlagningen. Så nu är fröken försäkrad (vilket e bra om hon ska gå i mosters spår).

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:

Gudmor på besök




Att sova hos gudfar är en riktig höjdare


Vi har nog Sveriges konstigaste katter, fröken har nämligen klivit upp och satt sig i babysittern själv *hihi*

Puss

Kommentarer
Postat av: Mattias

Man ser ju vem Kendras pappa är på bild 2 =D Kan man bli mer lik Andreas? =)

2009-04-15 @ 22:08:51
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken söt katt! De har mycket roliga grejer för sig alltså och man behöver inte alltid vända ryggen till för att knasiga saker ska hända...

2009-04-15 @ 22:28:30
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: frasse

hallå ! :) måste hålla med "Mattias" Är inte Kendra jätte lik sin far på bild två? hihi

2009-04-15 @ 22:31:40
Postat av: Gudmor

Fina bilder, även om det ser ut som att gudmor bollar liten med prinsessans huvud... Hon var lugn och glad och nyfiken länge också! :P Jag tycker ändå att vi har hittat våra roller, Linus får henne att somna och mig får hon kräkas på, toppen! (Jag är ändå väldigt glad att hon var vaken ;)) Grattis än en gång på tre veckorsdagen! (du skrev att det var viktigt med bemärkelsedagar)

2009-04-15 @ 22:58:25
Postat av: Stolt mormor

Jenny, jag tycker det ser ut som du håller huvudet så att det inte ska "fara iväg". Ni ser väldigt gulliga ut tillsammans, det blir nog en lång o kul vänskap er emellan. Linus, ja vad ska man säga du verkar vara en naturbegåvning när det gäller bebisar :-) Det är ju inte alltid så bra att tjejerna somnar dock ;-)

2009-04-17 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0