ABSTINENS

Idag har K fått sina femmånaders sprutor och eftersom jag tyckte det var hemskt förra gången bad jag L följa med å hålla K, vilket hon självklart gjorde. Så medan jag gosade med bönis och försökte att inte bli allt för berörd av de dumma sprutorna höll L i K och bvc-sköterskan stack.

Men det gick faktiskt riktigt bra, och än (ta i trä) har hon inte reagerat på dem alls. Som vanligt när vi är på bvc besök mättes och vägdes K. Hon är nu 68,6 cm och väger 6990 g. Hon följer sina kurvor galant =)

Efter bvc mötte vi upp sara och sixten samt kristin och alvin för lunch på waynes. Där satt vi som vanligt i massa timmar och pimpla latte och skröt om våra små. Sedan droppa Kristin och Sara av och jag å L tog en shoppingrunda, fast vi köpte inget (det ni!) sen gick vi till posten där jag hämtade ut vårt efterlängtade paket från cdon, så ihelgen blir det maraton tittning på "how i met your mother" *längtar*

A bjöd oss på middag och medan vi väntade på att P skulle sluta jobbet fick bönan prova Ks hoppgunga och ni må tro att det var en hit även där =)

När P kom åkte A på match (vilken de inte vann, men de spela säkert bra iaf) och jag å K på 12-årskalas i rosers. Det var myspys med fika och jag smet även ut en vända i stallet och pussades med "min" häst krevina, USH vilken abstinens jag har!!!!!!!!!! vill oxå rida häst =(

Efter kalaset svängde vi förbi och hämtade upp mormorns hundar så nu ligger de här vid mina fötter å snusar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag tycker inte heller om det där med sprutor.

Första gången Nattis skulle få en fick mamma följa med och hålla i. Men sen tog jag mod till mig och gjort det själv efter det & det har gått riktigt bra. Det är bara att låta bli & titta.



Själv har de stuckit i mig det senaste halvåret ca 7 st. Men det har varit blodprov & en gång bedövning. Tyckte inte om blodprov heller förut men nu är jag så van så det berör mig ingenting.



Kram på Er.

2009-08-28 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0