åka gåstol

Idag har K och jag varit på mamma-träff på bvc. Det är alltid lika spännande att se hur våra små änglar växer och utvecklas. Jag tror (fast mest hoppas) att jag fick med mig de andra mammorna till väsbybabysim så vi får en egen grupp, ska bara ringa dit och kolla hur många familjer hon behöver för att öppna en ny grupp :)

Nu på eftermiddagen konstaterade mostern att snart borde vi kunna placera K i en gåstol och då polackade morfarn fram den som vi hade när vi var små. Lilla fröken må vara stor å stark men SÅ stor å stark är hon inte :P Men hon fick hjälp av sin leksjuke far:
 

Först när vi satte henne i den såg det ut som om vi skulle få vänta fem månader till typ, men efter ett tag så hade hon faktiskt fötterna i =P



Kanske inte sveriges mordernaste och med stolsskyddet för att hon skulle få lite "uppbullning" men kul hade vi :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Du sa ni skulle åka uppöver sista helgen i augusti... Tyvärr är detta min jobbhelg :(

Går tvärtemot Kristina & Mats... Tråkigt :(

2009-08-18 @ 17:34:20
Postat av: Anonym

Du har helt rätt det är lättare på din blogg än den andra jag tittar på

Himla kul att få följa erat liv



Kram Cilla

2009-08-18 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0