Bara ta det...

...lugnt var det ja :P

Men jag har faktiskt nästan gjort det idag jag har bara kört en maskin tvätt, en diskmaskin (vi hade ju middagsgäster igår) städat kök och vardagsrum. Sorterat lite kort. När A kom hem från jobbet gick vi ner på banken så nu har K fått sitt eget sparkonto med 70% aktier och 30% ränte. Vi satte in hennes förmögenhet från dopet och började även månadsspara åt henne. Riktigt ambitiösa föräldrar har hon *skryter*

Sedan bjöd A mig på Sushi, riktigt mys att bara få vara han å jag en liten stund (fröken slockna lämpligt i sin vagn när vi gick dit). Efter maten gick vi till Waynes för att vänta in LoP men P fick jobba över så vi drack upp vårt kaffe å gick hem å såg en film istället. Nu sitter min prins å sjunger för vår dotter som tindrar med ögonen. Han måste repa lite för han ska trubbadura näst nästa helg, klirr i kassan! (eller ja det blir en bäddsoffa, men pengarna hinner ju landa i kassan å säga kllirr en sekund innan vi hinner till ikea iaf *tihi*)


Jag vet att alla mammor tycker att just sina bebisar e sötast, men visst ser ni modelltendenserna :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0