förkyld?

Ja, jag vet inte och hur många gånger jag än frågar så får jag inget svar. Det är en riktig liten skitunge vi har klämt fram =P eller så är det helt normalt att inte kunna svara när man är fem månader.
Febern har iaf lagt sig och hon är mycket piggare idag, hon äter som hon ska (och ännu mer). Så det är det där med hostan då. Men det låter inte som förkylningshosta heller, snarare som om hon har högfärdshosta.
Aja, hon sover nu iaf och det borde jag oxå för imorn 04.00 ringer klockan för 05.00 står jag på jobbet! Det skulle bli kul, men med tanke på att jag inte sov nått natten till idag är jag inte lika positivt inställd längre, men jag vägrar att "göra en niklas" första gången jag jobbar, så det är bara att bita ihop och LE, det är de jag gör bäst ;) Och sen hoppas att jag får sova i natt förståss, det vore oxå en bonus.

Idag har Mormorn varit på besök och vi tog en promenad på järvafältet och myste massor här hemma. Bilder hittar ni på ljusterang.blogspot.com Vi fick förövrigt massor med fina presenter ifrån italien, K har på sig sin fina tröja på kortet =)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0