Första resedagen

Då var vi framme i Kalmar och här fanns det internet!!

Det är VÄLDIGT jobbigt att åka bil med mitt barn *inte*
Hon spenderade större delen av resan med att:

Just det, sova :P Jag gillar hur hon har petat in både tummen och haklappen i munnen.

Framme hos JåM fick Gudmor i uppgift att montera den nya resesängen;


Å efter lite fix å funderande lyckades hon gallant å vi kunde bädda till Prinsessan, som var mycket nöjd med sin nya säng :)



Nu ska vi snart krypa till kojs så vi orkar upp för att göra Kalmar imorn.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellie

Den här veckan blir det tyvärr inget och nästa vecka är min sista semestervecka och då ska jag börja skola in Nattis på fritids.

Så tyvärr ser det inte så ljust ut nu.

Få se längre fram hur det ser ut.



Kram på er.

2009-08-03 @ 10:02:39
Postat av: stolt mormor

Duktig gudmor hon har ;-)

Ha en riktig skön dag i Kalmar, väntar på bilder (hi hi)

2009-08-03 @ 10:58:37
Postat av: Mattias

Hoppas ni ska trivas i lägenheten. Beklagar att kylen är tom :D

2009-08-03 @ 11:00:44
URL: http://mattias860423.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0