Gräsänkling

Jupp, det e jag de. För prinsen han är ute och lirar. Världens smör"konsert" är det oxå dessutom. Han blev erbjuden att komma och spela två timmar hos sin kollegas syrra och för detta skulle han få 2000. Som vanligt när han ska ge sig ut börjar han och hans far dividera vad de behövs för utrustning, när A får reda på att han bara behöver komma med gitarr och glatt humör då det är en liten fest på 20 pers =) Inte helt fel :P

Fick för övrigt ett sms när hans två timmar var förbi att han fick 1000 spänn till för en timme till, hoppas att han inser att han faktist e riktigt bra *stolt som en tupp*

Vad gör vi då? Jo vi har feber och är närhetskrävande, och med vi menar jag förståss K. Stackarn har (antar jag) reagerat på sprutorna från igår och har feber och verkar ha ont i kroppen. Men hon äter som en häst så det går nog över snart.

Mostern har varit här och sett "män som hatar kvinnor" med oss, och nu när jag sett den två gånger måste jag få fråga VAD det är som ska vara så "himla bra" med den? Den e ju bara vidrig första gången och trist andra gången. Nä ush å tvi!

Vi har iaf börjat se "how i met your mother" idag och när A kommer hem om nån timme blir det minst ett avsnitt till!
Nu ska jag krypa ner i soffan och se på greys anatomy säsong2, måste ju titta igenom dem nu inför säsong 6 *längtar*

PUSS 

Kommentarer
Postat av: virrigamorsan

Hej gumman, har du inte läst böckerna?

Jag längtar till den 18:e då "flickan som lekte med elden" har premiär i alla fall... Jag är helt torsk på Larsson trilogin.

Puss och kram

p.s vad mysigt det var att ha dig bakom disken igen...puss

2009-08-29 @ 06:36:26
Postat av: Cilla

Hej gumman vad roligt att pappan kan få spela o tjäna pengar ska komma ihåg det om vi ska ha någon fest o vill ha underhålning ... MEN bara på det villkoret att du följer med

2009-08-29 @ 11:28:39
URL: http://gkskcilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0