Ibland...

... går tiden så väldans fort :)

Vi har hunnit med en urmysig promenad på järvafältet med Sara å Sixten i fredags.
Vi har varit till dalarna och myst med hela pappans familj, med både kräftskiva och sällskapsspel.
Igår var vi till öppnaförskolan och fick träffa nya mammor och bebisar.

Men idag har vi nog hunnit med mer än på alla andra dagar ihop ;)
Dagen började med att L ringde å väckte mig (jag påstod nämligen att jag brukar vara uppe vid åtta, vilket jag BRUKAR) vid halv tio och berättade att P ville äta lunch med oss i Kista vid elva. Så vi klev upp och gjorde oss iordning och hämtade L och Bönan och for till Kista. Där åt vi lunch på Lewinsky´s och pratade massa strunt. Sen tog P (lite oväntat men väldans kul) med sig bönan upp till sitt jobb så jag, K å L (*haha* jag å KÅL =P) en shoppingrunda. Köpte en jättefin body till A:s kusin D som ska få bebis i januari, lite tossor till K å bönan, bodys på rea och mer dreggellappar. Alltid när jag är i Kista tittar jag in på BikBok för att kolla om Malin jobbar, vilket hon gjorde idag och när vi gick därifrån hade vi bestämt att hon skulle ha vår lilla prinsessa ikväll/natt.

När LoP och bönan for iväg för att gå på föräldragrupp åkte jag å K till jakan och hämtade upp Tracy för att åka till rosers för att ta en promenad med hundarna. Sen åkte jag å K hem för att göra oss iordning för kvällens bus. Jag å A är nämligen precis hemkomna från en supermysig dubbeldejt på Helens vid mariatorget på söder. Det var riktigt trevligt och väldigt skönt att få vara barnfri. Vilket jag fortfarande är, så nu ska jag gå å njuta lite av att få ha A alldeles för mig själv.

Tack ni alla underbara människor som berikar mitt liv!

PUSS

Ps. tror att Elin lägger ut lite bilder här Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv... å tack för de supersöta tossorna.. Skulle se bönis min när hon fick på sig dom... En aning skeptisk... skrattar



puss på´re

2009-08-25 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0