Kalmar-> Lund/malmö-> Kalmar

Då har vi gjort Lund, vi stitter just nu vid frukostbordet i Gudmors studentkvart och mumsar i oss de sista smulorna och snart ska vi ta oss tillbaka till Kalmar. Igår tog vi oss lyxen att färdas 30 mil på en HEL dag. vi startade sent, åkte lite spännande skogsvägar istället för E22:an och stannade i Blekinge skärgård och åt lunch på ett mysigt värdshus. När vi kom ner till Lund kom gudmors vän Anna och umgicks lite med oss, medan Gudmor for ikring i sin lägenhet å organiserade för fullt :)

Vid 18-tiden tog vi oss till Malmö för att möta upp Malin och Gela (mina Kusiner, eller ja tremäningar eller nått, vi säger kusiner det e enklast :P) som tog med oss på filéfrossa. Det var riktigt gott och jag åt jordgubbar till efterrätt =)

Idag har gudmor å K duschat, vilket K tyckte var både spännande och lite läskigt. K har även fått in sina rullanden så nu går det inte att lämna henne någonstans *suck* Menmen, antar att jag ska vara stolt eftersom det inte efterfrågas på bvc förns vid typ 6mån.
 
Min dator vill inte alls synka med Gudmors router så jag får lägga upp bilder på äventyret när jag kommer hem, vilket vi gör i natt nångång. Först ska vi tillbaka till Kalmar, äta mat med Gudmors päron och så styr vi kosan hem ikväll när K knoppar in vid åtta :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0