Lite bakis... kanske ;)

Igår var nice, riktigt trevligt faktiskt :)

Vi tog oss till rosers i god tid för att hjälpa päronen med förberedelserna, men det slutade nog mest med att vi uppehöll mormorn och morfarn sprang själv runt som ett skållat troll. Men bra blev det till slut :) Och mormorn såg till att vi fick i oss mumsig pizza innan vi lyckades dammsuga och bädda förr oss och för Sofie, Daniel och deras Kevin.

Vid fem tiden började alla gästerna rulla in och vid sjutiden var det slut på kräftor :) Vid 22 sov Prinsessan och då blev mamman lite berusad medan pappan spelade å sjöng vackert med Peter å Sofie (du kan va lugn Sofie jag behåller videon för mig själv ;) )

K sov tillsammans med gudmormor på övervvåningen och vi sov i bäddsoffan i baren, hon sov till halv sju, åt somnade om till nio, det e mammas prinsessa det :)

Jag har inga bra bilder för min kamera gillar inte när det e mörkt, men har vi tur lägger Linda upp bilder inom snar framtid ;)

Linda hade inte heller några men Sofie har lagt upp fina här

Tack för en jättemysig helg!

Nu bakis Pizza :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-08-16 @ 12:38:18
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: Linda

fast jag har inga bilder? Så det blir nog inga. För dom stackars 2 bilderna jag tog är helt sönderblixtade.. =P

2009-08-16 @ 12:39:22
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0