mammamys å grillning i bananahills

Igår var en såndär dag när vi hann med massa skoj :)

Vi började med att äta gröt, och det var så här kul:

Men den här typen av haklapp är vi alldeles för små för, för grötkladdet/dregglet bara rann ner på golvet.

Sen gick vi ner å åt lunch med Kristin och Alvin på Tastys, efter lunchen tog vi en promenad bort till barkarby handelsplats och när vi närmade oss vaknade Alvin och ville ha lite mat så då pep vi in på IKEA där man dagen till ära fick kanelbulle och kaffe för nio kronor :)

Pose ;)

K tyckte att Alvin var väldigt spänande, medan han tyckte att kameran var mest spännande :D
När vi satt där å fika dök Helen och Sebastian samt Susan och Simon ifrån vår bvcmammagrupp upp och gjorde oss sällskap :)

Efter Ikea promenerade vi till babyproffsen och babyland, där jag köpte en tiger till K. När vi skulle bege oss hem stod regnet som spön i backen, så vi tog bussen hem. Eller hem å hem till waynes där jag träffa:

Suprise, LoP och bönan :P
Där satt vi och drack alldeles för söt vaniljlatte (att jag aldrig lär mig att just den expediten inte kan blanda!) tills:

Pappan kom och gjorde oss sällskap, då begav vi oss till vårt kvarter bananaHills där det vankades grillning med gudfadern och hans vänner.

Trots regn och storm så lyckades gudfar få igång grillen



Fast jag sa inte att det var smärtfritt :P


Men gott blev det :)


Gudfar är mys


När vi ätit de vi grillat kröp vi in och gömde oss från kylan, mörkret och blåsten i gudfars lägenhet. Å där passade vi på å grilla Tracys marsmallows över värmeljus :P


Det gick riktigt bra, fast Tracy lyckades elda upp sin *hihi*


Festens mittpunkt:


PUSS

Kommentarer
Postat av: helejn

ja det var en bra dag! me likey fika! mer fika åt folket!

2009-08-19 @ 20:32:02
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Tracy

haha hon ser ju helt förskräckt ut på sista bilden..

å jag ser helt förskräckt ut på min bild... fast det var jag ju, fan vad fort de fattar eld =p

2009-08-19 @ 21:49:01
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Kristin o Alvin

Ja, tack för en härlig dag, det var mysigt att träffa er och se hur liten du hade blivit( missförstå mig inte men när jag träffade ju dig första gången när du var något större) och hur stor och söt Kendra hade blivit.

:)

Kram

2009-08-20 @ 09:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0