Nyöppning

Var det på jobbet idag, medan jag går här hemma och myser med och njuter av  min prinsessa har de på jobbet i sommar passat på att bygga ut butiken och idag var det nyöppning som vi var inbjudna till.

Det blev verkligen superfint och STOOORT, så det blir kul att gå tillbaka till om ett tag. Första passet blir redan om två veckor, men då ska jag bara vicka lite så de kan ha p-möte =)

Kom på mig själv imorse att jag inte bokat chokladprovningen som de andra ska gå på imorn, å det gick inte att boka såhär nära inpå, BAJS! men, men jag å A får lyxa till det å gå bara han å jag en annan dag =9

Jag fick ju (som jag skrev igår) sovmorgon idag för att bästaste Malin tog prinsessan, det var lite udda att ligga och dra sig i sängen och veta att i väsby fick Malin gå upp å dona, men jag låg faktiskt kvar till kvart över nio =P
Sen slog jag in ett kort på K, åkte till Hemköp och köpte frukost och fika samt blommor till Malin. Sen begav jag mig till Väsby där Malin höll på att gå träna K, det såg riktigt sött ut och det kändes som om hon vuxit tio cm över natten (jag vet att jag är fånigt mammig, min det är min blogg =P)

Nu ska jag försöka få min prins att inse att klockan är läggdags så att jag är pigg och utvilad imorn när det är dax för femmånaderskontrollen och SPRUTORNA!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Jag säger ju att hon snart kan gå!!! Klart hon är bäst, var det NÅGON som tvivlade? Låter som att du har det ganska skönt. Ska väl inte klaga här heller, solen lyser i Skåne (trots att Lund tydligen är Sveriges molnigaste stad) och jag är på väg till stranden med Ks största hot, valpen Selma. ;) puss

2009-08-27 @ 11:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0