9 dagar kvar

Igår var vi först i Sollentuna C och sedan en vända till kista C och julshoppade och mös med Malin. Hela dagen faktiskt =P K fick en jättefin body från Malin som hon har på sig idag, men kameran fungerar inte (batteritorsk) så vi kan inte visa den =P Ni får helt enkelt lita på mitt ord att den e superfin =D Det följde även med en inslagen julklapp som vi får se vad den innehåller den 24 ;-)

Idag har vi haft finbesök av Petra och Vilgot. Som vanligt skrämde K vår lille gäst med sitt höga läte, men han vande sig efter en stund =D

Jag har slagit in ALLA julklappar förutom en , som ska inhandlas i början på nästa vecka *ryser* Usha att behöva handla med alla andra, men ibland blir det inte som man har tänkt sig helt enkelt ;)

Ikväll blir det middag hemma hos Marlené, det ska bli spännande, har nämligen hör rykten om att lilla A har tagit sina första steg, så det blir kul att se om hon vill visa oss sina nya kunskaper, dessutom är det den 15:e idag vilket betyder att lilla A dessutom är 3/4 år =D

Om nio dagar är det jul, och i år gäller det att öppna sinnena för det kommer inte alls att bli som vanligt. Men det ska nog gå det oxå ;-)

PUSS

p.s I födelsedagspresent önskar jag mig bara en massa pengar, pengar till kläder, till ikea och (om den inte kommer på jul) EN DAMMSUGARE!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha är det sant! visst inte att svenskat va känt för det ;P



självklart! dock finns det inget extrarum i huset att bo i.. så de är om ni skulle bo på ett hotell här i närheten, så kan vi shoffa runt me min bil. Eller om ni bor inne i dallas där de finns mer att göra! :)

2009-12-16 @ 22:53:27
URL: http://jqinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0