Dagens glädjepiller

Tyvärr blev bilden väldans suddig men det är bara för att de båda vägrade sitta still och ljuset var kasst. Men jag tänkte att om jag återberättar senariot så kanske ni får samma "naaawhh" känsla som jag över bilden. Det var nämligen så här att lilla fröken K bara vägra att sova ikväll, inte var hon hungrig heller utan bara ömsom busig ömsom sur å gnällig. Så till sist fick hon vara på golvet. Jag å Decibel satt i soffan och mös när K växlar till ett riktigt gnäll läge, var på katten hoppar ner på golvet och börjar stryka sig emot K och lägger sig tätt intill och börjar spinna. K tyckte att detta var väldigt mysigt och blev genast på bra humör och började klappa decibeks långa fina päls =D
Det är vardags lycka det <3






Det är töntigt att säga att hon reser sig upp, MEN hon har iaf börjat visa intresse för att ta sig uppåt =D Men det är ju inte så lätt när man har benen åt ena hållet och vrider kroppen åt andra ;)

Nu blir det sängen, jobb imorn 06.30-14 sen kommer Farmorn och Farfarn hit <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

i princip (A) men säg inte det till min mamma! Jamenar, lever ju livet här! Vad ska jag hem till väsby och göra, börja söka jobb och ha mig. Inte så lockande hihihi

2009-12-11 @ 00:22:19
URL: http://jqinusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, så gulligt! Ska bli kul och träffa er igen vid nyår :)



Kraaaam på er!

2009-12-11 @ 16:38:27
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Marléne

100 spänn på att vips så står hon upp, utan att du vet hur hon gör...hon gör det bara.



Den där lilla busungen verkar vilja göra saker i hemlighet...och chocka världen...Det är en rolig egenskap :)

2009-12-11 @ 19:48:06
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0