En vit jul?

Idag har det kommit ÄNNU mera snö! kan det inte ta slut nån gång? Folk har redan börjat kvittra om att det kommer bli en vit jul, eller hur! hörde på radion idag att det ska regna på onsdag, byebye snö! välkommen slask! Ush... tänk om det kunde vara kallt på vintern i stället, fast då ska man inte bo i sthlmstrakten.
Vad neggo det blev, de var ju inte meningen. Jag skulle ju berätta om att K fick en present av sin mormor idag =D

EN:

PULKA!

Den ska vi ut och pulsa i snön med imorn =D
Det blir föhoppningsvis jättemysigt och väldigt fina bilder att visa upp.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova tills K tycker att det är dax att vakna

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marléne

Jag har letat häcken av mig efter en sådan där pulka. Hittills har jag besökt 2 babyland och ett otaliga sportbutiker....ingentans... :(



Jag vill också åka pulka !!!

2009-12-21 @ 16:33:20
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0