Fin besök

Jul!

Jupp, nu är den här och idag har det till och med snöat =)

K håller på att producerar tänder, med allt vad det innebär :( (för er oinbitna = värk, gnäll, feber och ingen sömn!) Men det brukar vara som värst precis innan lilla tanden bryter fram så imorn eller på torsdag ska vi nog få se att det har kommit en tredje...tror att det blir övre, men vi får se =)

Jag har en liten förfrågan till er där ute. Som jag skrev igår så har ju As dator dött och med det även den första bilden från bb, men det var även den han mmsade ut med rubriken "det blev en bebis" är det någon som har sparat den?

Idag har vi haft fin besök av Sofie och Kevin och det var så mysigt, lilla prinsen växer ju så att det knakar. Vi tog en sväng på Ikea och en tur på Bahaus. På ikea vart det mest julklapps shopping men även ringar till mina nya julgardiner så nu är det så himla fiiint här hemma =D och på Bahaus köpte jag en kruka till mitt lilla plommonträd, men det ska jag berätta mer om en annan dag.

Längtar till Fredag för då kommer Faster S och Hagis hit, och enligt rycktet har lilla fröet redan fixerat sig!! Kom snart lilla bebis (men vänta till 2 januari först) vi längtar efter dig!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag tror jag har den...

E-mail adress?

2009-12-02 @ 18:51:49
Postat av: Tracy

jag har den på min gamla telefon.. om du inte får den av nån annan kan vi försöka på liv i telefonen.. puss

2009-12-03 @ 18:44:43
Postat av: Tracy

jag har den på min gamla telefon.. om du inte får den av nån annan kan vi försöka på liv i telefonen.. puss

2009-12-03 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0