Husmoder

Jupp det e minsann jag det =)

Igår städade jag halva lägenheten, körde en diskmaskin, tvättade OCH BAKADE!!

Hihi, jag som aldrig bakar. Igår bakade jag både drömmar och chokladdrömmar för första gången i mitt liv. Och det blev ganska gott faktiskt. Men när jag istället för en härlig doft av nybakat fick nån typ av frän lukt i näsan när jag öppnade ugnen trodde jag allt att jag totalt misslyckats. Men efter ett samtal till Farmorn och en provsmakning så fick jag klappa mig själv på axeln.

Idag slapp jag tack vare de bästa cheferna (och säkert kollegorna) att jobba och kunde istället hålla mitt löfte till A att slå in alla julklappar och städa klart den andra halvan av lägenheten.

Mr A in action =D


Några färdig inslagna *stolt*


Det är kul att vara med


Efter allt inslagande och städande blev jag lite sugen på nybakat, så idag blev det vaniljmuffins med chokladbitar i =D



Nu är de färdiga och jag ska krypa upp i soffan och avnjuta en varm muffins och en kopp te!

PUSS


Kommentarer
Postat av: helejn

omg! så huslig du kan vara då! fredrik undrade just om vi kunde baka egna bullar i helgen... kanske blir det lite knäck också?

2009-12-09 @ 17:27:41
URL: http://helejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0