Morgon pigg

vem? jag?

nähädå, jag har gårdagens migrän att tacka att jag är vaken. Gick nämligen och la mig vid 17-tiden igår så vi fem imorse slog jag upp mina klara blå, hur pigg som helst =P låg kvar och gosa lite tills A vakna med ett ryck av sin väckarklocka 05.15. Efter att han masat sig till jobbet tänkte jag att jag skulle somna om, men det ville inte kroppen som redan sovit i tolvtimmar, och att bara ligga i sängen och vrida sig var ingen höjdare så nu är jag uppe. Har redan skördat och sått, läst alla bloggar jag följer och konstaterat att ingen annan (förutom Peter H och Linda N som jobbat natt) är vaken =P

Men jag å min kopp te har det ganska bra här framför nyhetsmorgon =D

PUSS




Ps.Så vakna K och jag glömde trycka publicera, men halv åtta är ju rätt tidigt för att vara jag oxå ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jadu.. börjar faktiskt också undra om han skiter pengar! Eller iaf är med i maffian eller något, fattar inte vad han får pengar ifrån. Haha!



oj, du sover visst inte lika länge som jag.. hheh..

2009-12-03 @ 20:09:21
URL: http://jqinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0