Namnsdag <3

Jupp, idag e det min dag och det firade mormorn med att ge mig och A (som hade namnsdag för en vecka sen) varsin lyckoamulett, så himla fina =D tacktack!

Nu är det bara (ca) två veckor kvar till jul, det innebär att det bara är tre veckor kvar till As pappaledighet och att jag ska börja jobba igen, det är ju helt galet! vart tog tiden vägen? Det känns som om det inte var särskillt länge sen jag satt här på bloggen och beklagade mig över att TK aldrig ville titta ut och om bara några veckor firar K sin första jul nio månader gammal, helt sjukt =D

Men nog märks det att lillskrutt inte längre är just liten, för det första är hon helt omöjlig att "lämna". Det räcker att man kliver ur hennes synvinkel så kommer krokodiltårarna och sirenen. För det andra kräver hon 100% uppmärksamhet, att bara sitta/ligga still är inte alls hennes grej utan man måste hela tiden se till att det finns nån/nått att leka med. Men det har sin charm oxå. Hon ska nämligen gosa en hel massa väldigt ofta. Och det är sååå mysigt =D

L nämnde idag att vår tid som lattemammor kanske börjar se sitt slut och lite rätt har hon nog tyvärr i det =( men snart är ju K As ända arbetsuppgift så då kan vi dricka latte utan barn =P

I helgen har jag varit på konferens med jobbet lördag till söndag, med möte, spa, middag och party. K och A har haft fin besök av FasterS och Stefan. Jag fick oxå vara med och umgås i fredags då vi for iväg till Lidingö för att äta middag hos fasterE och Daniel, å då sparkade fröet på mig! (Alltså bebisen i fasterS mage ;P) Å det var så mysigt... kanske att man skulle ha en till ganska snart ändå =P


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0