Bebben e färdig

Har varit hos BM idag och nu har h*n fixerat sig :) Detta betyder i stort sett att lill kan få för sig att komma ut när som helst. Detta firade jag med en fika med andra pregofanter i kista, som vi avslutade med lite shopping :) Jag har ju varit rätt sparsam (väldigt sparsam om jag får jämföra mig med andra) med att köpa bebiskläder men dag vart det några :)



Sen har Andreas hittat de efterlängtad magbilderna ifrån september :P Så tjock jag kände mig *hahaha*



Här har ni v.14, 22, 31 och 35. Snacka om skillnad :P
Vi hann tyvärr inte ta nått kort idag, men jag fixar det imorn ;)

Jag har sprängt 80 kilos sträcket föresten =)

puss

Kommentarer
Postat av: Linda

fnissar



Såååååååååå mycket kläder kom jag faktiskt inte hem med.. ;)

SÅ det så.. =D



Usch... jag skulle också velat ha en massa bilder på min mage, har inte en enda (förutom dom som är i mobilen) trist, men jag har så ruskigt dåligt minne att vi ständigt glömmer bort att ta kort på den. lol



2009-02-26 @ 12:06:06
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: Tracy

va snuttiga kläder! bebis kom ut! det var en nykläckt utanför butiken idag, jag och mela glömde kunderna =P

2009-02-26 @ 15:26:06
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0