Förlåt :)

Jag vet att det är söndag, men jag har inte hunnit!! Förlåt! Jag ska göra bättre nästa vecka :D

Nu har vi iaf kommit in i vecka 34, å om sju dagar behöver jag inte jobba mer!!! Det ska bli skönt att vila kroppen lite, trodde att jag skulle klara att jobba, men nu går jag bara på vilja. Magen växer så det knackar, iaf det lilla livet där i för nu är magen nästan stenhård överallt och så fort knytet rör sig så syns det på magen :P





Å dem som vet hotar med att den kommer bli dubbelt så stooor...


Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vd fin du är :) det bästa är att manser skuggan av naveln ;)

2009-02-08 @ 21:01:39
Postat av: den virriga mamsen

Ja, man ser den!!! Men är inte det klar-knappen? ler Å ännu är den inte klar ju...

Angelica, lilla snutt, vet att alla är intresserade av din mage, å den är underbar, men glöm inte ditt strålande vackra ansikte. Det fullkomligt lyser om dig!! Desto större mage du får, desto vackrare blir du.

Pussåkram

2009-02-09 @ 09:55:20
Postat av: Carre

Här växer det i rasande fart! Kul, men tungt förmodar jag. Men inte så långt kvar nu! Du är fin och det kommer det lilla livet också bli, good luck!

2009-02-10 @ 09:31:56
URL: http://carre1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0