V.35

Då är det bara 5 veckor kvar och på måndag börjar "semestern" :)

Kulan är gigantisk! Och benen börjar ta rejält med stryk när de får stå upp i mer än två timmar, men jag går på vilja ;)






Fick veta igår att lill*n har lagt sig till rätta med huvudet ner :) Så nu är det bara å vänta på att h*n vill komma ut oxå. Mig gör det inget om det blir förr istället för senare =) Men som sagt, vi märker väl när det är dax.

Andreas är klar med klädkammaren nu, så snart ska jag visa er den underbara, å förhoppningsvis ett skötbord, men det är inte riktigt på börjat än, så det återstår att se :P

Puss

Kommentarer
Postat av: TKs gudmor

Jag håller med mamsen, kan vi inte få se bilder på hela dig? Visst är magen fin, men inte lika fin som mamma. Pappa kan väl också få vara med på kort, mer än ryggtavlan då. =) Njut nu av din ledighet så ska jag ringa fler samtal när du har laddat telefonen. ;)

Kramar från Lund!

2009-02-16 @ 11:19:19
Postat av: Mella

Hoppas allt går toppenbra! Men det gör det säket! Är så glad för eran skull!

2009-02-20 @ 17:28:02
URL: http://sweetwishes.blogg.se/
Postat av: Malin

Min lilla dreamy_girl hihi



SÅ söt magen är. satte mig framför datorn med lappen på bloggadressen sekunderna efter jag steg innanför dörren hemma, känns helt overkligt vad mkt som har hänt under den tiden vi varit as kassa på att höra av varandra. Saknar tiden då de kändes som man inte hade annat över än tid. Fika i veckan om vi kan matcha en tid, helt klart. Ångrar dock att jag inte hade modet att säga nått den dagen du va inne på jobbet med mannen din för första gången tänk om jag hade varit den första att lista ut att du bar på nått sånt underbart...



Kram på dig

2009-02-20 @ 22:35:37
Postat av: Marléne

Nu var det längesen du skrev ngt på bloggen:) Har ju dock nyss hittat den.



Hoppas du mår bra och allt. Jag har 7 dagar kvar till BF, det e så spännande.



Syns snart..



Kram

2009-02-21 @ 00:20:03
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0