V.37- nu närmar det sig gott folk

Idag är vi i v.37 (eller 36 hela veckor och 1 dag) Och min nyfunne vän Kristin ligger på sös, jag är så AVIS men önskar henne all lycka och längtar efter "det blev en..."-smset!

Här hemma har det inte hänt så mycket, förutom att skrutten blir lungnare för varje dag :) Kan ju bero på att den har galet lite plats nu :P

Tänkte att jag skulle tvätta bebiskläder idag så jag vet vad jag ska önska mig sen *mohahaha*  och kanske börja packa en bb-väska. Jag vet att det lika gärna kan vara FEM veckor kvar, men man kan väl få drömma?

Så här ser iaf tjockis magen ut nu:


Som jag skrev igår så är liten fixerad nu, vilket gör att ankavanka har gått ifrån att vanka i slutet av dagen till att vanka ur säng :P

Nej nu ska jag nog krypa ner i ett varmt bad =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Ja, packa och skriv önskelista. Jag som trodde att jag skulle hinna sticka något fint.. Kanske på tåget upp? Dags för mig att packa väska också, det betyder mest av allt att jag får träffa den underbara mamman också snart!! Känns det bra, mamma Angelica? Ledig imorn, kanske slår en signal, vem vet...

Kramar till mamma och pappa och TK

2009-02-26 @ 21:13:24
Postat av: Gudmor

Åh! Mitt förra inlägg försvann(?)... Men iaf, jag ville bara säga att jag verkligen ser fram emot att träffa både mamma och pappa och TK! Tänka sig, mamma Angelica och pappa Andreas. Har ni börjat kalla varandra pappa och mamma än? Själv funderar jag på vad jag ska sticka de där nervösa timmarna till sthlm, så kom med önskelista snart! Ska packa väskan och jag räknar redan dagarna!

Kramar

2009-02-26 @ 21:24:08
Postat av: Gudmor

ledsen att det blev två, eller tre nu. haha.

2009-02-26 @ 21:25:00
Postat av: Tracy

kom du upp själv ur badet =P annars går det säkert att ringa efter en söt brandman som fixar biffen om du inte har din tradarchaffis i närheten =)

puss

2009-02-27 @ 09:45:24
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack detsamma.. Inte länge kvar nu.. :) Mår du bra då?? Kram

2009-02-27 @ 17:44:00
URL: http://pinklisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0