"dagen då vi två blev tre"

Dåså, då har tekniken gett sig =) Och jag har lungnat ner mej lite.
Har varit på centralbadet med Kristin idag, det var hur skönt som helst att vara tyngdlös en stund. Bara flyta runt och låta ryggen och benen vila en stund.

När jag kom hem i söndags "kom jag på" Andreas med att plinka på en ny låt. Det ända som jag lyckades tyda innan han avbröt sig var "dagen då vi två blev tre". Vilket fick mitt hjärta att slå dubbla slag. Så jag bad honom spela hela för mig, det tog ett tag och många hundögonen, men till slut gav han med sig och sjöng för oss <3

Så här börjar den:

"Vi bor tillsammans du och jag, och snart så kommer denna dag, som vi har väntat på
Dagen då vårat liv tillsammans ska förgyllas med ett till, ett mirakel jag längtar så.

Du och jag har samlats här, för att ta del av en ny värld,
en som vi ville se, Det var dagen då vi två blev tre"

<3<3<3<3<3<3 ibland kan man ju undra vad jag gjort för att få denna prins =D


V.31 är magen så här stor:





Ja, det var väl allt för nu. Det vore kul om ni ville lämna lite mer kommentarer så jag vet vilka som läser, å så kanske ni vill veta nått jag inte berättat...

puss

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hälsa Andreas att vi vill höra en färdig version av den låten så småningom =)

2009-01-23 @ 07:53:39
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: Siv

Tack för att jag får vara med och dela detta mirakel med er. stolt mormor

2009-01-23 @ 21:27:11
Postat av: Lisa Olsson

Tok gulligt med en egen sångare och som dessutom skiver så personlig text och sjunger den för dig!! Hoppas han kommer sjunga den för barnet när han/hon blir större!

Kram

2009-01-23 @ 21:27:13
Postat av: Maria

Jag läser :) o jag hörde det du hörde av låten :D första ggen iaf :p

puss på dej!

2009-01-25 @ 22:07:11
Postat av: Eleonor

Ja, jag håller med fullständigt! Det är ett mirakel att få ett barn! Hoppas allt är bra med er. (Fick din blogg adress av Kristina).

Kram o hälsa så gott till Andreas.

2009-01-27 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0