Jag kan oxå...

Idag fortsatte vi med vårt "boande". Andreas hittade en byrå att ha alla dvd-filmer i på rea. Så vi åkte och köpte den, som vanligt så är det inte så lätt att assistera honom när han drar igång, så jag fixade matlåda åt honom.



Men när han åkte till jobbet såg det ut som på den sista bilden. Inte i närheten av klart alltså ;)
Först lät jag det va för han lämnade det med orden "jag gör det sista imorn". Men sen kröp fixar lusten fram och jag tog över. Det visade sig att mister fixare hade gjort ut efter eget huvud och inte enligt beskrivningen. Så jag fick skruva isär allt och börja från början =P

Nu är den nästan färdig, det är bara skenorna till lådan som ska skruvas fast å det klarade jag inte av så det får Ljusteräng göra när han kommer hem =)

Resultatet:


Mycket nöjd :D


Kommentarer
Postat av: Helena

Börjer bli riktig ordning nu ser jag...fint hade ni ju redan innan. Kan nog vara bra att dona lite nu innan lilla "Noa" skymmer utsikten helt för himmel vad magen växer.Är ni på väg och ska sätta nått rekord eller ;-)

PKNS

2009-01-27 @ 22:52:21
Postat av: lillasyster

kul att jag också fick vara med och få CDen.....

2009-01-28 @ 20:31:27
Postat av: Linnéa

vad duktig du är! puss!

2009-01-28 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0