Man ska inte lova...

...om man inte kan hålla det. Men jag tänkte att om jag lovar er så kanske jag får tummen ur arslet och uppdaterar oftare :)

Idag är vi 30 veckor och 3 dagar gågna, eller som man oxå kan säga i vecka 31. Så nu är det bara 9 veckor kvar till beräknat datum. Det är både JÄTTElångt och ganska kort. Det är långt för nu längtar vi, men kort för det är så himla mycket kvar som ska hinnas med innan hjärtat kommer hit.

Just det, de jag ville lova er är att från och med onsdag så uppdateras bloggen en gång i veckan, så får ni väl sparka på mig om inget nytt ligger uppe varje torsdag =P

Idag var Linnea och Thomas här med änglarna Felix och Elsa, tyvärr hade kameran inget batteri så jag har inge bildbevis på det. Jag får helt enkelt hoppas att de kommer tillbaka så jag kan ta kort då ;)

Nån som jag dock har massa kort på är lilla TK, å bara för att jag kan kommer här ett till:


Foten i annsiktet var en favorit ställning =)

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0