Renovering =)

I helgen tog vi oss i kragen och fixade lite här hemma. Eller vi å vi, jag började och Andreas tog över och gjorde allt =P Det brukar iofs vara så när han ska göra nått, han gör och jag tittar på.

Städskrubben fick hyllor så det vart lättare att sortera och ha ordning :)

(klicka på bilderna för att se dem i större format)


Det största projektet var klädkammaren, känndes som om vi ville ha det klart innan bebis kommer. Så efter frukost började jag tömma den och snart var Andreas där med hammare och såg.



Såhär såg det alltså ut efter vi tömt den på både kläder och det gamla hyllorna.
Och här börjar min prins sitt snickrande:



Och när han var klar med snickrandet fick jag hänga in och ställa tillbaka :) Det saknas fortfarande lite hyllplan å så, men i det stora hela är den färdig:



Nu är det bara badrummet och skötbordet kvar, sen är det bara väntan på bebisen kvar :)
Imorn ska jag till MVC och kolla hur tjock jag har blivit ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0