V.33

Igår kom paket från Australien:



Efterlängtade bildbevis på att fröken Petersson faktiskt lever som en backpacker "down under"!! Nu återstår bara väntan på att korten ska framkallas =)

Idag var Elin och Matte här och höll mig sällskap, eller Elin höll mig sällskap och Matte han...


Så Elin och jag åt glass, gick igenom bebissaker och drack en kopp te =) Sen vakna mister tröttmössa och då kom han ihåg att han lovat vända mina lysknappar så då gjorde han det:


TACK TACK TACK!!!! Får se om Andreas märker nått =P

Och medan Matte elade sig så tog Elin kort på magen som nu är i vecka 33. Det börjar bli bra trångt där inne nu ;)




Hihi och nu är det bara 12 arbetspass kvar! Ni må tro att det ska bli skönt med lite vila!

Måste föresten lägga till att min Bebis kommer få världens bästa moster <3

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

torsdag!

2009-02-05 @ 22:39:45
Postat av: Tracy

vilka mysiga bilder på tk! nu känns det bättre att jag valde att åka hem, har haft lätt ångest hela dan över det. många tecken som säger du skulle stannat. fast det var inte det jag skulle babbla om, min spontana tanke var att det är kasst att jag glömde ta kort på mej med den stora väskan. fast då skulle du bara kontra med att det var emelies väska =P jag känner dej du onda kvinna ;) puss

2009-02-16 @ 22:01:50
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0