Åska!

Ush och tvi det åskar ute :-( å jag som tycker så mycket om åska, INTE! Men just nu är jag iaf innomhus. Fast K å jag ska bege oss ut och träffa Johanna om ett tag då hoppas jag att det har slutat åska, annars vågar jag nog inte ut :-S


Snyggaste kortet i år, på väg till AnnSofie igår såg vi två hackspettar (hur stavas det?) som satt i ett träd. Men när jag tog kort så flyttade de sig hela tiden till baksidan på trädet. Så på det inzoomade trädet sitter en hackspett på baksidan, MEN om ni tittar på trädet till höger ser man den andra *hahaha*


Annsofie och hennes son och den utsökta chokladkakan :-D


Mormorn håller på att försöka svara när A ringde å tala om att han var framme å K ligger nöjt bredvid i sin nya fina body som vi fick av familjen Petersson i doppresent :-)


LUFT! nu får vi äntligen in lite luft i lägenheten tack vare dessa fina myggnät med hönsnät för katterna fönstrerna =P


Nya favorit snuttefilten, mormorns örngott ;-)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man tittar noga så sitter din hackspett ovanför den andra, bägge är i trädet till höger eller så var det tre hacke hackspettar :-)

Örngottet är faktiskt Dantes, världens mest bortskämda hund som sover på egen tempurkudde ;-)

2009-07-03 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0