Dalaland again

Då var vi här igen <3

dEA the band (tryck på länken!) har spelning ikväll så vår lilla familj har begett sig norrut. Fast jag å K stannar på farmen med Farmorn och myser, vi ska äta pastasallad och se på tv.

Igår var jag å A på babyland för att titta på olika paraplyvagns modeller, för jag behöver en liten smidig vagn när jag å K ska hälsa på Gudmor. Planen var att bara titta på olika modeller, men när vi väl bestämt oss för vilken modell tyckte A att vi lika gärna kunde köpa den ny eftersom den inte var särskillt dyr :) Jag har världens bästa älskling <3
So here it is, min nya Carena Lieback lux:



Är den inte snygg, så säg :P

Jag har förresten kommit på varför katterna här i Dalaland är så enormt stora, de göder upp dem i växthus! Här har ni bildbeviset:





Hahahahahaha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: gissa ;)

den skulle ju ha varit mera grön, men grymt snygg iaf :) hihi

2009-07-11 @ 17:01:31
Postat av: stolt mormor

jättesnygg vagn, hoppas den är bra oxå ;-) Ha ha katter i växthus, syns i alla fall var era katter har sitt påbrå

2009-07-11 @ 20:32:24
Postat av: Tracy

ååå vilken fiiiiin =)

2009-07-11 @ 23:34:12
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0