En riktigt mysig helg

Det har varit en riktigt mysig helg med födelsedagsfirande, mys med småkusiner hos mormorn å morfarn och fika =)



Fråga mig inte vad de gör på bilden, men fröken till höger är iaf födelsedagsbarnet ;)


Min kusin Jonas fick leka A:s stand in, eftersom han hade rymt till Dalarna, mycket behändigt att ha Jonte som "ensamstående pappa" (hihi, ok, jag vet att det bara är kul för oss som var där, men det är kul *mohahaha*)


Hade ju bara mobilen med mig å den blir lite ledsen när "objekten" rör sig, så jag hojta "strike a pose" och det här vart resultatet =P


Full och Fullast


Trött och tröttast

Inatt var prinsessan jätteduktig och sov från 22.30 till 06.30! Men sovmorgonen uteblev ändå då mina favorit ungar stormade in vid nio tiden.


Hampus hade plockat smultron, men tryckte även dit en tomat för skojsskull ;) Å Jasmine fastnad (faktiskt för ovanlighetensskull) inte på bild :)

Sen frågade Mormorn om inte A saknade mig å K så då mmsade vi den här bilden å frågade =P

Å fick svaret att det var väl klart ;)

Nu ska jag å A mysa lite på tumanhand efter en superb fika med LEP (haha, man kan göra roliga förkortningar med era namn med :P LEP=REP fast på bebis-språk ;) och om man trycker på LEP så kommer man till Lindas blogg, hihi, jag ha lärt mig nått nytt!)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

nemen åååh vilken pluttis! har ju fortfarande inte träffat lillskruttan :(

2009-07-05 @ 21:52:20
URL: http://johannasofiaqvist.blogg.se/
Postat av: helejn

najsig bild på dig och k. kramisar

2009-07-05 @ 22:00:15
URL: http://helejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0