HarryPotter 6...

...var så bra! Helt klart se värd, inte för att jag är ett dugg förvånad :P

Och tusen tack till Inger som såg efter K så att både jag å A fick gå å se. Det kanske var lite för dig men för oss var det mycket! Tack tack!

K vaknade till när vi kom å hämta henne så då tänkte jag "great då kan jag få tömma dessa spränadge meloner" men tji fick jag, så nu sitter jag här i min ensamhet med pumpen i högsta hugg medan A å K snusar gott i sina sängar =P

Imorn blir det en vända till jobbet och sen skansen med T =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: helejn

ja, jag kom hem vid ett och fick pumpa jag med. sedan vaknade sebbe vid tre... inte mycket sömn i natt... men det var det värt!

2009-07-16 @ 07:17:45
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Tracy

Hej Gums,

det var en stor ära för mig att få leka med lilla prinsessan!! Det var jättekul att det funkade, lite synd bara att vi tröttade ut tösen så att hon slocknade så tidigt... ler

Kram

2009-07-17 @ 11:56:21
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Tracy

haha så går det när man är fler på samma dator.. det var alltså inte jag som skrev förra inlägget ;)

2009-07-18 @ 11:36:35
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: virrigamorsan

Nu ska jag, den virriga, reda ut begreppen och inläggen här ovan. Den första "Tracy" var inte Tracy, utan jag, hennes mor. Hon hade lämnat lite spår på min dator... hmm Nästa inlägg av Tracy är mycket riktigt Tracy. Detta inlägg är utav den mycket förvirrade chiefen. Men likväl stolta barnpasserskan som fick dela en kväll med den lilla, söta och rara prinsessan.

Kram Inger

2009-07-20 @ 16:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0