Helgen som passerade i rasande fart

Å nej mamma jag menar inte hastighetsmässigt, vi körde riktigt fint fram å tillbaka till Ullared ;)

Dit for nämligen jag å Tracy i fredags, lite galet kanske att ta sig 100 mil tur å retur med 6 timmars shopping på det, MEN sånna e vi helt enkelt :P

På g neråt, typ halv 6 fredag morgon (jag har aldrig sagt att vi e kloka) 

Det vart bara lite fullt ;)

När jag kom hem igen till mina två underbara hjärtan fann jag den ena utslagen i soffan och den andra sött nerbäddad i sin säng. A sa att dagen hade gått som på räls, å jag tvivlar inte en sekund. Det var inte särskillt jobbigt att vara utan K, förutom för boobsen då =P

På lördag for hela lilla familjen hem till T för poolparty. Det vart grillning och jättegod bulgurröra. Och självklart bad i poolen, där till och med den största badkrukan vågat sig i, det e inte varje dag man badar i en 30gradig i sverige ;)

Sjölejonen ;) Har massa bilder på dem i vattnet, men det tar sån tid att ladda så ni utan fb får nöja er med dem här ;)

Det var iaf en gör rolig helg i san "Tracy-anda" dvs massa bus och spontana påhitt :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh, jag vill också till Ullarde. Snart 3 år sedan.... Kul med lite shopping.

2009-07-20 @ 23:15:03
Postat av: Tracy

tihi vad glad jag blir när du kopplar ihop mej med bus å spontana påhitt =) sån som jag alltid vill vara... men faktiskt så ljuger du som en häst travar =p bilden på oss i bilden var ju på väg hem, utanför mantorp =)

puss

2009-07-21 @ 17:26:35
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0