Hur tänkte sl...

...när de bestämde sig för att ha den bredare passagen som passage nummer två och inte direkt vid biljettluckan!? För det första så måste de alltid öppna den ifrån luckan iaf (bara det e ju idiotiskt) för det andra är det VÄLDIGT osmidigt att man först ska stå i kö för att få en stämpel för att sedan gå två meter åt höger för att kunna jomma igenom med barnvagn! Är det bara jag som tycker det är idioti? hur gör alla rullstolsburna? måste de ha kort? 

Trots detta störande moment så tog iallafall jag å K oss in till stan idag för att fika med Johanna, hennes linje var på bushumör idag så hon fick åka buss de tre första stationerna, men det gav bara mig å K tid å mata lite innan hennes tåg rullade in. Vi bestämde oss för att hitta nå mysigt fik i gamlastan, men där var det fullt i turister så vi vandrade bara igenom och stannade på ett "thehouse" i kunsträdgården. Det var dyrt men mysigt och stolarna var belägna i skuggan :P

 
Johanna åt varm smörgås


Mitt vatten å iste (60 kronor för vätska...hmm)


Johanna försökte rapa K men fröken fick span på nått spännande.


Sen hitta K en fågel som hon språka lite med ;)

Nu ska vi äta avocado och skagenröra och se på PS. I love U (jag kan se den med dig sen Tracy *ler*)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0