Kendras första namnsdag!

Idag hade lilla fröken sin första namnsdag å det firade vi med att åka till skansen. Det var tokmysigt och både faster Sara å farbror Stefan var med =)

Pappa A med den extremt manliga barnvagnen ;)



En liten tossig lokatt




Så fiina <3

Nästa bild är min absoluta favorit ifrån HELA dagen =P

Seriöst varför föds inte våra barn med svans?? Ni skulle ha sett den här babianmamman, hon höll stenhårt i svansen å lillplutten fick gott lyda. Även om han försöker dra sig loss med hjälp av repet just här, så kan ni ju gissa vem som vann den dragkampen. Så smidigt! Satt hon där å höll honom i svansen med ena handen å käka med den andra. Jag röstar för att barn ska födas med svans *ler*


Man fick inte ha vagnen inne på akvaria så vi tog fröken i babybjörnen, till en början med annsiktet vänt inåt som sig bör, men efter bara fem minuter fick vi lov å vända på henne för hon höll på å vrida nacken urled för att försöka se. Här står vi vid deras största och färggranaste akvarie å som ni ser på blicken var det en riktig hit ;)

Det var en riktigt lyckad dag, både väder å sällskaps mässigt!
Imorn bör det av till Tynningö för grillmys, å förmodligen en övernattning så nästa uppdate blir först på söndag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Gudmormor

Fick mig ett riktigt gott skratt när jag läste detta. Ledsen att jag missat Kendras första namnsdag. Jobbar som en tok och har inte koll på någonting. Var in och kollade om dom hade nån ny mus åt katterna men fick till svar att dom inte ens visste om dom någonsin skulle få in den. Kram kram

2009-07-27 @ 06:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0