PB, pojkglutt och fika

I morse sov hela lilla familjen (tänk när jag oxå får heta Ljusteräng) till elva!!! Sedan körde A mig å K till KS där vi skulle träffa Petra å hennes bebis Vilgot och Tracy. Men när vi kommer dit är Chefen S och mia där med. När T sen kommer har hon med sig Chefen I och barnen, plus att det var Mini Hopp och Claes som jobbade så det blev en väldans massa kompisar *lycka*


Chefen I snodde en sovande Vilgot, ibland är det bra att vara lång ;)

När Petra fått tillbaks sin lilleman så tog hon, jag å T (och barnen förstås) en promenad in till vasastan, där vi slog oss ner på ett cafe å mös en stund.

T ville ha ett kort som de kan visa upp på Pb, för av någon underlig annledning är stammisarna nyfikna på hur det gått för oss ;)

När Petra gett sig av hemåt tog jag å T en promenad till och hämtade Mormorn på hennes jobb, sedan följde jag å K med mormorn hem där Morfarn lagat middag *mums*

När klockan tickade iväg ville jag ta mig hem då vi änligen fått lite sov rutiner på fröken. Men eftersom jag tog mig till Rosers med tåg hade jag ju ingen bilbarnstol. Men som tur var hade Johannas moster en som vi fick låna, tack så jättemkt!

Nu ligger fröken å sover i sin säng, A jobbar i två timmar till, så jag ska koka mig en kopp te och krypa ner i soffan med ett bra greys avsnitt =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så himla söta små bebiluttor! Och tack så mkt för fotona, de blev jättefina :)

2009-07-20 @ 23:21:42
URL: http://johannasofiaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0